:: ^_^ ::

Friday, February 18, 2011

Dapat Berita Gumbireeeee..^__^

salam..

bu je malam tadi dok serabut-serabut pk..bile bakul baby yang aku tempah tu nak siap kan..tetibe timbul rase xsedap ati..rase nye jarang la nk ade kes kena tipu bile shopping online ni..

tapi tu la..sebabkn aku nye perangai tak sabar ni terus buleh gi pk bukan2..hehehehe..actually owner nye da email aku awal2 lagi gitau yang die xdapat nak siapkan tempahan aku on tarikh yang die janji..suppose akhir Jan da siap la kan..oleh sebab almost family die demam n die pun deman maka die gtau akan lambat sket siap..

aku tak kisah pun..kekadang kite kena la paham kan..bukan die sengaje nak lewat-lewat kan..suppose kena tempah 3 bulan daru tarikh due..aku memang tempah awal lagi..cume request nak dalam bulan 2..sebab aku da masuk 30 minggu..ingat mau prepare sume la kasi ready kan..xdo la nanti nak kelam kabut.

janji siap after CNY..pastu last week aku try la msg..cume nk kompom je..lagi pun nak kena bayar balance lagi kan..owner nye janji dis week..so aku still menunggu.if xdapat minggu ni pun takde la aku hangin kehape..cume terase la riso..aku bukan jenis suke nak mesej marah2 k nak desak2 k..da ko setuju nak beli ngan die..kena la paham kan..heehehe..

Alhamdullillah...sabar tu subur..oooop..pagi ni tergerak hati mau bukak email..memang seperti yang dijangke..dapat email dari butikzarra..bakul baby da siap..terus transfer bayar balance..yang best nye takde charge penghantaran ok..

die janjikan hargenye RM198..n itu la harge yang aku bayar..ingatkan ade kos len lagi..ye la..da bakul pun gedabak besar kan..muehehehehe..so pada bakal2 ibu yang terase mau bakul baby yang super somey..buleh la ke butikzarra and berurusan dengan beliau sendiri..

if da dapat bakulnye nanti akan aku tayang kat sini..^___*..wink2..

P/S :: mood heppi..=]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...