:: ^_^ ::

Wednesday, March 9, 2011

Boleh la....

salam...

Alhamdulillah..berkat doa kawan-kawan sume..ari ni da boleh makan nasi..walau pun lepas je telan terus rase sakit perut nak tercirs lagi..tapi takde la nak terkuar camtu..if tak dilayan kan sakit tu, xyah nak kejar-kejaran gi jamban pun..

hari ni berjaye makan sesenduk nasi..lebih kurang 7 kali suap..ye..aku kire sebab memang tahap dewa la nak telan..kalau ikut kan memang takde feeling lapo..entah mane pergi perasaan itu..bile fikir baby pakse jugak makan..tu pun da pukul 3 lebih bu de benda masuk mulut..

oleh kerana ari bu boleh makan..so hubby ngan baik hati nak ajak makan luar..terkejut jugak tetibe die mesej gitau nak ajak makan luar..sebab die memang agak susah la nak makan kat luar..katenye kesian aku tak kuar umah..and aku kan bu dapat makan balik..so ape salahnye makan sedap sikit mane tau selera aku nak terbukak nanti..

maka lepas Maghrib, bersiap la aku and kami gerak menuju ke Mydin dulu..bukan nak dinner situ..aku da lame haru nak beli karpet kat Mydin..karpet keras yang murah tu..nak letak kat dapo..tapi hampa kecewa sebab memang takde kat Mydin sini..Mydin Dungun banyak je..takpe la..da nasib kan..

then headed to Seksyen 7..bukan ngidam pun nak makan kat RasaMas ni, cume nak habiskan kupon yang ade..erm rase da penah tercerita kat sini sal kupon tu..and bile sampai sane..rase hampa and kecewa lagi sekali..tempat da la sempit..makanan pulak entah pape..iklan je lebih..ooopss..terlebih sudah..

bukan la nak kate tak sedap..cume yang dipromo tu tak same ngan yang hidang..nad kupon tu pun tak gune..sebab kupon nye sangat la ngokngek..menu yang ntah pape je ade kupon..as for me..makanan nye sume masin..aku cume minum air..cuit-cuit ayam sikit..makan lebih kurang pun da kena RM60..pergh..kalau makan kat Antan Batura lagi sedap aku rase..

ni maybe 1st and last da aku ngan hubby makan kat situ..serius cam hampeh..memula masing-masing da takmo masuk..aku pun da cam nak ajak hubby gi Wong Solo da..atleast ada bakso..takde la muak nak ngadap ayam kan..tetibe pulak pelayan tu da mai ajak masuk dalam..agak rude kan kalau nak kate takmo la..tapi sies nyesal..

aku balik umah dalam keadaan hampa..hubby pun nampak tak gembira..takpe la..aku da cukup berterima kasih da die nak ajak makan kat luar..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...