:: ^_^ ::

Friday, April 1, 2011

Jemput-jemput..Jemput Makan..

salam..

lately ni nafsu makan memang Alhamdulillah..da kembali ke tahap normal..mungkin jugak sebab otak ni da set nak makan puas-puas dulu before bersalin kan..skang ni sampaikan da tak tau nak makan ape..sume ape yang aku nak pun da dapat..kire if rase nak tu mesej je hubby suh belikan..tapi fastfood memang tak dop dalam list aku la..memang agak kurang la aku if hubby belikan fastfood..pandang sebelah mate je la kan..

yang paling best skang ni kalau dapat makan masakan ma..memang heaven..nanti insyaAllah ma yang akan jaga time dalam pantang..tapi da name pun pantang..jangan la ko harap nak mintak ma masak sedap pulak untuk ko melantak kan..verangan je la..muehehehe..

mau nye pulak aku berpeluang berpantang ngan adik beradik Hitler ni..huish..kalu betol-betol ikut rejim die..memang buleh sangat la nk kurus..berat now ni 69kg..berat ideal 43kg..boleh ke nak buang 26kg????..pergh kalu boleh la kurus pas pantang nanti..make ni la kali pertame aku akan kurus..

tak penah pun aku feeling kurus..dari kecik memang da chubby gini kan..kate nye pun nyusu badan sampai umur 3 tahun..so sesehat sangat la kan...now ni memang la sangat sehat fizikal..tapi muka sgt pucat ok..tengok dalam cermin cam ok je..but if hubby snap pic terus terasa diri ni cam mak lampir pun ade..

ooo..actually nak kongsi minum petang ni..hehehe..kongsi gambo je la kot..sape-sape yang datang umah ni memang langkah kanan la kan..aku sedang menikmati jemput-jemput bilis sesorang diri ni..

 

pas da puas golek-golek atas katil tadi terus bangun..cari idea nak makan ape..and tangan ni rase terajin pulak nak bancuh tepong..campak-campak ape yang patut..then siap la..skang ni da selamat pun masuk mulut..

shhhhh...tak leh gitau hubby nanti die kate tak sayang die sebab mam sorang-sorang..die memang sangat suke ini jemput-jemput..nak-nak lagi if aku goreng time die balik keje kang..makan sambil layan Maharaja Lawak..then kena pulak ngan Tongkat Ali panas..memang abes la sepinggan..

takpe-takpe..untuk hubby de je lagi aku tinggalkan..die balik nanti bu gorengkan..now ni bagi isteri die and baby dulu yang mamam..tapi malam ni die ajak makan kt luar..macam malas nak ikut..len kali kalu nak ajak makan kat luar patut roger awal-awal kan..ni da lewat bu nak gitau..hahahah...

ok la..mau menikmati minum petang ni..sat gi da nak Maghrib...tatata...titi..tutututututu...^________^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...