:: ^_^ ::

Monday, July 25, 2011

Ahad semalam

salam..

aduhai..tak tau nak letak tajuk entry camne..kire boleh la tu kan..erm Ahad semalam de la terisi..tak de la aku melepek kat umah je..boleh la baby kuar lihat dunia..

semalam pagi-pagi gerak balik umah MIL kat Seremban..da 2 minggu tak balik..sebabnye last week kan aku de exam..ahaks..feeling sekolah menengah balik sebab exam nye pun sekolah menengah..

kalau ikutkan takde la aktiviti pape pun..balik lepak-lepak makan kat sane..pastu petang dalam kul 5:00 petang gitu..gerak pi kat pameran MAHA kat Paroi..kire dekat je la ngah umah MIL..5 minit je nek keta..takde niat nak pegi pameran tu pun..niat kitorang nak pi playground bawak adik-adik men kat situ..plus belajar bawak baby kuar amek angin..

lewat malam bu gerak balik Shah Alam..baby sepanjang dalam keta die tido je..penat agaknye..aku pulak bile anak da tido sibok dok layan game..now ni merase la laloknye..nak tido siang memang kompem tak leh kalau mate dak tecit ni tak mo tido..layan la die gelak puas-puas..

ok la..update takde motif sebenarnye..eh perlu ke update de motif??soon ade berita gumbire untuk aku ari ni..hehehe..tak sabar..kalau menjadi nanti aku share kat sini ye...tata titi tutu...i lebiuuuuuuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...