:: ^_^ ::

Tuesday, August 16, 2011

Terima kasih Mr.Muscle..!!

salam..

wah..entry dedikasi pepagi buta ni..pergh lega gile ok..release masalah yang aku dok serabut pikir dari semalam lagi..masalah takde mase nak curi-curi untuk bersihkan toilet..

so pepagi tadi after sahur gigih aku berazam nak bersihkan bilik mandi tengah ni..da sebulan sejak aku balik umah ni..bu sekali sempat aku sental..tu pun baby dok merengek-rengek..sementara pagi ni die still tido so decide nak buat la..kalau pikir nak rehat and nak tido je memang tak jadi kerja la..memula siapkan kemas dapo..then masuk bilik air dalam bilik tido sane..pi amek Mr.Muscle..

hari tu nampak hubby de beli..agaknye die gune untuk cuci bilik air tu la kan..nampak bersih berkilat bilik air tu..so nak try la..

wah..!!..terkejut ko..aku spray saje-saje je kat belakang pintu yang da berdaki air..since aku masuk dok umah ni memang pintu tu berdaki..usah ko sental la tercabut bahu pun tak mau nye die nak tanggal..paling kuat pun pudar je la..ni aku spray sikit je..selang 30 saat gitu..pintu tu putih mulus ok..

terus semangat gigih datang nak bersihkan bilik air..tak payah susah nak sental-sental da..spray je Mr.Muscle kat towel then lap sekeliling mane yang berdaki..kejap je kot..berkilat-kilat bilik air..sume tempat la aku bersihkan..haha..45minit kot aku dok bertapa dalam tu..kuar siap mandi sume..nak solat subuh tengok jam da 6:42 pagi..lame acik gigih dalam tu..takpe..janji puas hati..sayang la Mr.Muscle..ni must buy item la ni..kena stock sesiap kat umah..banyak lagi aku nak sental nanti..
meet my hero..suke la hari ni..da settle..and very the puas hati...hehehe..ni tunggu baby bangun..then nak proceed vacuum umah pulak..selang sehari kena vacuum..kalau dapat hari-hari mesti lagi best kan..

ok bubye sayang-sayang sume..mekasih la sebab bace entry sangap ni...^_________________^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...