:: ^_^ ::

Monday, March 5, 2012

Handsome Like Dad !

salam
a very good mornink !
yep da dekat pukul 3:00 pagi..macam biase..still awake..
malam ni mood nak memanik agak 'mari' jugak la..
asalnye memang sangat malas..sebab penat kot..
belakang pun asyik la sakit lately ni..
takkan la nak mintak suami urut tetiap malam..die pun da tentu penat balik keje pun da malam..

sebenarnye takde ape sangat pun nak update..
bulan lepas (Februari) takde 30hb kan..
so takde la bulan ke-10 untuk Hazeeq..
sedar tak sedar Hazeeq my lil caliph ni da nak masuk 11 bulan da..

now ni rase seronok tinggal berdua dengan die kat rumah..
ade je ragam die yang buatkan aku tak jadi nak buat keje..
bila tengah syok memanik baju terdengar suare die gelak sorang-sorang..
rupenye die da masuk bawah tangga..
kejar bola yang bergolek ke sana..

panjat tangge memang da expert..
selalu kena hadang tangge dengan meja dan kerusi..
penah 1 hari tu aku naik mandi nak solat Insya'
boleh pulak ayah  die biarkan die panjat tangge..
habis 17 anak tangge die panjat sampai ke dalam bilik die pi cari aku..
bahaya betol..boleh pulak ayah die tunggu je kat bawah..
gile kompiden dengan anak..

aku tengok video yang dia rakam pun rase seram bulu tengkok ni..
takut anak terjatuh..tapi tu la kali pertama dan terakhir Hazeeq panjat tangge sorang-sorang..
skang ni jugak da expert berdiri tanpe berpegang..

2 3 hari ni da start melangkah 2 3 tapak..but still takut-takut lagi..
harapnye by 1 year nnt die da dapat jalan dengan jaya nye..
sebab aku da book photog untuk outdoor photoshoot dengan die..
InsyaAllah..benda ni sume dalam perancangan..

aku tau aku takkan kesampaian nak buat birthday party untuk die..
maybe celeb bertiga je nanti..
cume  untuk merakam kan moment indah anak da pun 1 year..
tu yang aku ingat nak buat outdoor photoshoot tu..
tema belom terpikir lagi la..
tempat pun belom finalize  lagi..

erm tak dapat nak menaip lebih sikit..
dak mok ni da nak susu pulak..
ok la..stop je la sini..

^____________^..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...