:: ^_^ ::

Monday, March 26, 2012

Help me !

Salam..

selamat pagi Isnin..kejap da kembali Isnin..
bulan Mac pun da nak habis..
tapi azam aku tinggal azam la jawab nye..
100 gram pun belom ade nampak kurangnye tiap kali timbang..
penambahan angka tu sedah pasti la..
paling tidak pun..nombor tu statik pada angka yang same..

macam mane nak buat ni..
eceh !..tanye macam mane nak buat..
kalau baru je kejap tadi habis licin sepinggan nasi berlaukkan asam pedas..
sambal belacan dan kepak ayam..
kalau malam tadi bukan main berselera dinner hotdog 1901..
kalau dari siang tadi sudah bergelen air sirap yang sudah semestinye bergula
selamat masuk tekak terus ke perut..

memang bukan lagi norma untuk aku bertanye kenape takde 1 gram pun penurunan..^___^
oleh kerana sedang ABC yang agak heavy flow..
mari lah kite salahkan hormon..miahahahaha..
sebenarnye selera bukan disebab kan ABC..
sekarang ni memang langsung takleh nak ade stok makanan kat rumah..
mesti ade yang bangun pukul 2:00 pagi cari makanan..
tambahan pulak sekarang ni aku kan memanik..
hampir setiap hari tido lambat..
kalau cuti memanik pun aku tetap jugak berjage melayan drama korea..
walhal esok masih ade 2 3 kali lagi ulang tayangan..
yang 2 3 ulang tayangan tu pun aku hadap juge..

sekarang ni suami da tido..
anak pun da tido..
aku je yang sangap masih tak mau nak lelap..
agak tak selesa sebab ABC..
tambahan kepanasan yang melampau..
sedang 3 kipas berputar ligat..
agaknye pertembungan angin sesame kipas ni..
so takde angin sejuk yang sampai ke kulit aku..
tu theory aku la..
kalau di amalkan mandi tengah malam ni memang best..
tapi sudah ade tande protes dari dalam dada ni..
akibat suke benor nak mandi di tengah malam..
tido malam sekarang ni mesti akan di selangi batuk mengongkol..degil !..

tunggu suami bangun suboh nanti la..
nak bangun mandi awal pagi..
rase da tak tahan melekit ni..
kan best kalau tiap peluh yang keluar tu hasil dari lelemak tepu ni yang terbakar..

nak kurus !..tapi da tak nak tertipu lagi !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...