:: ^_^ ::

Wednesday, April 25, 2012

Untitled

Assalamualaikum..

da lame tak mengupdate..
sebenarnya da tak sibuk mane..
yang jadi tak dak mase tu sebab aku dok ralit sangat melayan We Got Married..
but now da stop da..
tak leh nak melayan sangat..
baru je halfway aku tengok..pastu da terase bosan pun ade..

soon hujung minggu ni bertambah setahun lagi umur aku..
then Isnin depan ni Hazeeq will turn 1 year old..
kejap je..bu je lagi rase sakit beranak kan die..
erm..kalau ade rezeki tak lame lagi boleh la aku kerja..
memandangkan anak pun da besar..
da sampai waktu aku nak kena ajar die masuk sekolah...
so that die ade kawan nak main-main..

tapi tu semua bergantung la mana aku dapat keje nanti..
plan nak sambut birthday kecik ni with our little family je..
outdoor photoshoot nampak nye kena tunda dulu ke depan..
buat mase terdekat ni da banyak program yang lain beratur menunggu..

kalau tak de rezeki nak wat outdoor..
wat kat studio pun jadi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...