:: ^_^ ::

Tuesday, November 13, 2012

Assalamualaikum...

nak up 1 entry tapi tak tau dari mane nak mula kan..
hari ni cuti Deepavali kan..suami tak cuti..
time orang cuti lagi la die tak leh nak cuti..
die da decide nak cuti every Ahad..
Ahad baru la dapat nak balik Seremban umah MIL..
nak bawak anak jalan-jalan and all..

memandangkan Hazeeq da besar sekarang ni..
teringin rasa nak bawak Hazeeq masuk panggung tengok movie..
aku rase Hazeeq behave je kalau kat tempat orang ramai..
dapat nenen..dapat tido..
tempat sejuk pulak kan..suka la sangat nanti..

serius tak tau nak buat ape sekarang ni..
keje rumah sume da settle..
baju sume da siap sidai..
masak untuk Hazeeq pun da..
die pun da kenyang makan..ngah sibuk layan Flashcard kat tab ibu..
aku yang kalah berebut tab ni..mari la membawa diri mengadap lappy..
nak men game online tak lalu..tenet siput sedut sangat..

hati rasa tak tenteram selagi tak tau keputusan..
another 10 days..uishhh..selagi aku tak tau keputusan tu..memang segala kerja tak jalan..
manik memang aku da decide nak cuti..
if ni je la peluang aku nak rehat kan..aku nak rehat puas-puas..
terasa macam tak nak keje pun ade..
jadi nya..kalau dapat Alhamdulillah..
tak dapat pun Alhamdulillah jugak..aku still boleh jaga anak..
and ingat tahun depan aku da nak tambah anak..
tapi before tu aku nak consult doc dulu..

dulu rasa nya doc ade pesan..kena tunggu up ti 3 years..
aku kalau boleh nak anak lagi bila Hazeeq da besar sikit..
tapi suami tak sabar..die kan aim nak 10 orang anak..
kalau yang ke-2 nanti aku operate jugak..maka nya aku hanya boleh menyumbang 4 orang je la..
tapi rezeki sume Allah da tentukan..
mana la tau yang ke-2 nanti aku dapat lahirkan normal..
ade la peluang cerah sikit nak ramai anak..

tu je la kot nak merepek pun..yeay! Hazeeq da ajak baring..
nak susu and nak tido..

p/s : Hazeeq tido la..ibu nak tab..ibu nak sambung main Sudoku...^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...