:: ^_^ ::

Wednesday, January 8, 2014

Da sampai waktunya..

Assalamualaikum..

11:30 malam...

da siap terbaring preparekan diri nak tido awal niatnya..mental penat giler..emosi tak berape nak sihat..badan pun same la..sakit belakang aku lately ni makin menjadi-jadi pulak..lenguh nyer Allah je tahu..nak suruh orang urutkan pun..erm..sapa je la yang nak layankan...sapu almetz yoko yoko sakit tak hilang pun..tambah dengan pedih kulit sebab panas ubat tu yang melampau..

da 2 biji panadol aku telan sebelom Maghrib tadi..hilang sakit kepala..cuba happykan diri..layankan tengok cerita..cerita ke mane..aku ke mane..cuba bersembang..tapi rasa macam kera sumbang..rasa macam diri ni bercakap sorang..

sedang berkira-kira nak kerja...resume da hantar..tapi dapat k kerja yang aku nak..yang dapat offer semua kerja jauh-jauh..kadang terfikir..sebab diri ni da berusia..mungkin orang da tak mahu hire..

da sampai waktu perlu kerja...in sha Allah anak-anak Tok Ma willingly nak datang sini tolong jaga..kalau bukan kerana terpaksa..demi Allah..aku tolak kemewahan..aku lebih pilih untuk besarkan anak-anak..sekurang-kurangnya sampai Hanees cukup 3 tahun..da pandai bercakap..da boleh ke sekolah...andai ade orang cubit..mulut die boleh bagi tahu...

perancangan manusia semata...andai ade rezeki anak-anak dapat la kerja...kalau kena terus jage anak-anak pun aku redha..pilihan yang betol-betol membahagikan 2 hati ini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...