:: ^_^ ::

Friday, January 28, 2011

cubaan pertama yang membuahkan hasil ^_^

Alhamdulillah..

berkat kesabaran dan usaha yang sungguh-sungguh..akhirnye..hamek ko 2kg kek coklat depan mate skang ni..ready untuk dimasukkan dalam perut..boleh la makan sampai muntah..sampai da takmo makan kek coklat lagi =]..nampaknye pasni kena tukar perspektif pada baking-baking ni..bile da pandai bake kek sendiri..nnt birthday hubby ke birthday baby ke boleh la aku wat kek sendiri..

cececey...angan-angan tinggi melangit..memang syukur sangat-sangat sebab memang nervous la..nak try wat sikit je mulenye tapi malam tadi hubby lupe nak beli loyang yang kecik..yang yang ade kt umah ni saiz 13inci x 2inci...memang besar..so kena la ubah resepi asal..dats y la menggigil kepala lutut even pun agak konfiden..yeye oo je kan..

tak pe..kek banyak-banyak tak jadi masalah..petang sat gi adik aku sampai dari Jengka..hubby pulak malam ni nak balik Seremban..boleh la wat balik untuk adik-adik kat sane..tu pun kalu dorang nak makan la..heeeeeee..tak pun hubby suke je nak bagi jiran-jiran..tak pe yang penting sekarang ni saye sangat seronok..

oo gambo ni tak bape nak somey kan sebabnye topping nye leleh-leleh..jadi nampak comot la..and umah aku pulak memang takde set pinggan cantek-cantek..yang ade sume pinggan plastik je..ni pun aku men boh je atas dulang..tak pe la kan..bukan orang len nak makan pun..aku jugak..=]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...