:: ^_^ ::

Friday, January 28, 2011

My 1st Chocolate Cakes

Assalamualaikum..

now ni tengah dup dap dup dap tunggu ape jadi dengan kek aku..
almost 40 minit jugak la bersilat gayung kat dapur nak siapkan adunan..
plus masak untuk lunch..daging goreng kunyit je..

actually da 2 3 ari nak mam kek coklat ni..ari tu da suh hubby belikan..hubby memang belikan tapi tak seperti yang aku imagine..nak kek coklat yg moist gitu..sekali hubby belikan kek coklat cappuccino..xmoist pun..tapi sdap jugak..oleh kerana keinginan xlepas lagi maka still dok main-main kt bayangan mate setiap kali malam menjelma..gila ah!!!.

so semalam chatting ngn Hanna..tanye die if die tau cmane nak buat..tapi die sendiri pun da lame tak buat..biase la baking-baking ni aku memang lomah semangat and takde kesabaran..bile Hanna pun da lame tak buat..kompem la tak berape nak hafal resepinye..pastu die suggest aku beli online..kat blog membe die..
jengah-jengah la blog tu..memang nampak sangat sdap..tapi da nam pun tempah..mau 2 3 ari lagi bu siap..lagi 2 3 ari aku da nak balik Dungun plak..

da petang gitu decide nak tabahkan hati nak cube sendiri..mane la tau kot-kot menjadi..harap-harap gitu la..pastu mesej-mesej hubby pesan sh beli serbuk koko..bahan-bahan len memang da de..kalu ikukan semangat yang berkobar-kobar ni..mahu je malam tadi aku da terus buat..tapi sabarkan hati..nak tunggu siang hari ni..hehehe..so gitu la alkisahnye..

kalu jadi comy molek aku tampal le gambonye kat sini..kalu xdop tu paham-paham je la..heheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...