:: ^_^ ::

Monday, January 24, 2011

meleleh air liur..

..salam..
boleh j malam  tadi xdapat nak tido..meleleh air liur..adakah aku mengidam??
lebih kurang gitu la..xtau la ape puncenye tetibe tekak ni terase sangat nak makan Kuew Tiaw Kung Fu..
hasilnye pukul 2 pagi pun mate aku dok terkebil-kebil lagi..rase xlogik nak kejutkan hubby yg da lena dibuai mimpi semata-mata nak makan..

..kesian pulak die..da la ari ni nak kena masuk keje pagi..so nak xnak aku sabarkan hati..cube pejam mate..tapi boleh pulak die dok bermain-main diruang mata..last-last xtau la pukul berapa aku tetido..

..subuh macam biase..hubby kejutkan solat same2..dalam kepale otak ni xsabar mau bagi tau hubby aku nak makan Kuew Tiaw Kung Fu..da siap solat..itu dulu yang aku bagi tau..hehehe..so skang ni..bahan-bahan nye da ade..tunggu time nak pegi bersilat kat dapo..before tu nak langsaikan hutang vacuum umah yang tertangguh since semalam aku and hubby masing-masing collapse..penat sangat..hari minggu di isi dengan membuta and menternak lemak.

..k la for now..nak gi langsaikan hutang then boleh la kite penuhi nafsu makan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...