:: ^_^ ::

Thursday, February 17, 2011

Baby Gerak dengan Sangat Agresif !!

salam..

ooo..dulu sangat seronok bile baby mule-mule gerak..erm tapi untuk 2 3 hari ni..memang hazab la..die gerak almost 24 jam..pantang kalu de tersentuh perut kuat2 sket memang die gerak..gerak ala-ala buat pusingan 360 degree..

ma penah la gitau..nnt bile baby da besar..kite akan rase xselesa bile baby gerak..ye la..baby da besar..perut kite kompom la space nye da kurang kan..so bile die pusing tu mau la terase die tolak-tolak kulit perut..but for me..tak de la aku rase sakit..cume rase tak selesa..contoh bile tengah dok dapo nak masak..die boleh gerak-gerak yang tak mo benti..so aku la yang kena benti..kena duduk rehat dulu..gosok-gosok perut..cakap-cakap ngn die..nanti die akan diam la jap..so behave anak ibu ni...^__^..

malam tadi..tak tau la nape aku cengeng sangat..mulenye hubby nak peluk..nak letak tangan je atas perut aku..da tu perut ngah tak selesa..pastu aku tolak memang agak kasar la..hehehe..tak pasal-pasal pulak die nak majuk..die yang majuk tapi aku pulak yang nanges..akhirnye..memang die la yang kena pujuk aku...hehehehe..

kekadang memang cepat terase bile fizikal kite berubah..walaupun secare pelan-pelan..tapi tetap terase..rase gemok tahap dewa da ni..ngan sakit-sakit badan cam orang tue..kalah da nenek aku..ni baby dok gerak-gerak lagi..somey je anak ibu ni kan..tak tau la skang ni die da pusing dok cmne pulak..memang leh notice la lately ni die gerak pusing-pusing..


erm..baby of nak gerak-gerak camne pun..ibu suke je..tu tandenye baby sehat..takde pun ibu rase susah or rase sakit..kekadang ibu nanges sebab ibu memang cengeng..and ibu nanges sebab fizikal ibu ade kala nya xlarat nak tanggung sume ni..rase nak demam all the time..kekadang j ibu rase sehat..hehehe..anak ibu bile besar nanti..jadi anak yang soleh..Amin!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...