:: ^_^ ::

Thursday, February 17, 2011

Laptop Baru

Assalamualaikum..

semalam da menyepi..ari ni pun cam nak wat gitu gak la..
bukan ape..semalam..baby lappy baru ni takde..suami bawak balik pi kedai..
ade ke patut baru je beli 2 3 ari dah ade cam bintik2 pixel..
ade satu kaler merah and kaler biru..

oo..suami memang sangat sensitip ok ngn benda-benda gitu..
dah tu die yang bayarkan..aku ade mintak nak laptop kecik..
senang aku dalam pantang nanti..beside Cik Kitty memang dah tak sehat sangat dah..
sehari sebelom suami nak beli baby laptop baru ni..
Cik Kitty dah terkehel LCD nye..suami repair sampai pukul 4:00 pagi..

act..tak kisah sangat pun..Cik Kitty tu pun ok je..elok je aku gune..
setakat nak internet..main game sume..tokdok hal la..cume uzur ropenye je la..
tak sangke pulak die mahu belikan laptop baru kan..ingat kan memang nak beli yang kecik je..
sekali bawak balik yang besor gak..ngan harga pun besor gak..
lebih dari boleh beli 2 laptop kecik..katenye puas hati..RAM besor..speed laju..

semalam..laptop baru ni takde..Cik Kitty la yang jadi mangsa aku..
lepas gian main game baru..best..skang ni nak game ape..mintak je ngan sumai..
die download jap je..so hari-hari ku dirumah ade lah ceria..
lepas settle sume keje..kite ngadap game sampai lebam..

ni la game nye..so ari ni kite sambung men kat laptop baru pulak..
aku mmg jenis tak minat game online..kadang-kadang lembap..
ni game..ala-ala farmville..tapi ko tak yah la nak tunggu sampai 2 3 ari..
lambat harvest kan habis jahanam semua sayur buah aku..
aku pun tak tau cmne and kat mane nak download semua benda alah ni..
yang aku tau..aku mintak je..then soon dapat la..muehehehehe...

erm ingat nk renovate blog ni la..rase cam dah tak best pulak tengok biru and oren..
tapi kena tunggu suami masukkan CS5 dulu..tak best gune yang portable..lembap sentiasa..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...