:: ^_^ ::

Friday, February 11, 2011

mengidam durian

salam..

ni cite malam tadi..hahaha..lame gile da rasenye aku mintak ngan hubby nak mam durian ni..kadang-kadang de hari tu aku rase nak sangat makan durian..pastu esoknye da tak rase da..so hubby ingat aku takde la nak sangatkn..

last ari Isnin kan pegi pasar malam kg.Melyu Subang..mase lalu nak kuar kat traffic lite tu..aku da notice da de orang jual durian ni..da cakap da sedap sume..tapi sedey nye..hubby tak benti pun..len kali ngan die ni kena gitau direct..makenye malam tadi gitau die terus terang aku nak gak duian..tak dapat banyak..dapat seulas pun ok da..hehehe..

Alhamdullilah.memang rezeki aku tu ade..hubby balik dari kedai..de la die bawak balik 2 biji..biasenye pakcik yang jual durian kat citu cam chipsmore..kejap de..sat gi ko nak pi beli die da bungkus da..

olalala..aku memang takde banyak bunyi..dapat dari tangan hubby je terus aku kopek..then masuk mulut..perghhh...die punye feeling nikmat tu len macam je..mekasih sayang...ni nak sayang lebih2 lagi ni...^_*..

 
 habis sebijik ni aku bedal sorang.hubby da bunyi2 da takut aku tak leh nak tido nanti..biase orang len mam 2 3 ulas je da ngadu-ngadu panas badan sume..ni aku ngan selambenye habeskan sebijik..dalamnye de 12 ulas...

see..licin aku bedal sorang..pastu ngan selambe nye aku kopek plak yang second..tapi yang ni aku xmam abes..perut da  izinkan..da takdak space da..bes la 5 6 ulas jugak..

puas ati kan bile dapat ape yang kite nak..dapat pulak time yang memang kite ngan betol2 kecur..nak lagi buleh???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...