:: ^_^ ::

Saturday, February 12, 2011

permulaan pagi Sabtu yang indah

salam..

ececey..nak feeling ari Sabtu ni ari cuti jugak kan..blah la wei..kamu tu tak bekerja, so sila sedarkan diri sekarang!!..

ok2..saya adelah suri rumah tangge sepenuh mase skang ni..make nye ari Sabtu ade lah same macam ari2 biase..even hubby pun pepagi lagi da pegi keje..entah pe sakit nye malam tadi sume pun nak berjage sampai kul 4 pagi..

da sedar pukul 4 bu la terhegeh-hegeh nak tido..tapi tu bukan aku..aku still lagi ngadap lappy ni..men game..hehehe..skang ni tu je la care nak isi mase lapang..

eventhough de lagi 2 helai baju yang lom siap jahit manik tapi buleh je lagi pure-pure tak dop keje nak buat..oo saye memang banyak keje nak buat..sabor ye tuan empunye baju..biase la mak buyong wat keje ikut mood skang ni..since balik dari Dungun last week..still tak dapat nak adjust balik jadual harian.jadi kelam kabut kalibut sebab aku da makin terase cepat penat..sket-sket je da ZZzZZzZZZZzzzz...

camno tu???sape mau wat sume keje kalu aku asyik ter'kroih2' je kan...thihihihih..sambung cite..men punye men..tengok-tengok jam da pukul 6 pagi..ni kalu tido gak mau terlepas suboh..usahkan suboh gajah..suboh dinosor belom tentu jadi milik mu..

mau mandi terase ngilu pula tulang temulang..solat je la..then kejut hubby pulak..sian die..agak liat nak tinggalkn simut..setan bergayutan..huhuhuhu...pas hubby pi keje bu la aku sambung wat taik mate..syahdu and indah sungguh rase..

ngah indah-indah mimpi honeymoon kat Miami..jumpe Kim Kardashian sume..dapat call dari UMRA kul 11:45..potong je orang nak syahdu-syahdu kan..nak kompom kan appoinment petang ni..aku memang sentiase ingat pun..and da ingatkan hubby suh balik awal sket ari ni..da tak sabar mau tau baby nye improvement...

so gitu je la permulaan pagi Sabtu yang indah kan..sungguh indah bile sume keje umah da settle..skang ni time nak cari sesuatu untuk di ngap..then kite sambung men game sampai bengkak jari..takpe nanti malam hubby leh urutkan...^_*..wink2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...