:: ^_^ ::

Tuesday, February 22, 2011

Tersenarai dalam BlogList Cahaya Cinta Illahi - Seronott!!

salam..

ni entry dari malam tadi lagi niat nak buat..tapi malangnye tenet pulak down..so kena la banyakkan bersabor..bila da ralit men game memang da tak terdaye nak berblog da..

tarikan men game itu adalah kuat ye..ok2..ni nak story..hehehe

last few days..blog Cahaya ade announce sape2 yang berminat nak masuk bloglist die..alang2 die nak kemas2kan blog..so saye adelah 1 of thousand loyal reader die..walaupun secare diam-diam je..haruslah kan nak join sekali..

atleast kat cni la buleh nak berkawan walaupun dari jauh..kawan maya ni la tempat nak luah rase..kongsi pendapat..dari kawan yang kite ngadap hari-hari...silap die ngap kite balik...

after 2 3 ari pastu..Alhamdulillah..saye tersenarai juge..dalam Kategori McFlurry..
see..see..hehehehe..seronott tau..rase nak pang je diri sendiri..ok2..kite stop keterujaan itu jap..

nak cite camne buleh terjebak melekat terlekat kat blog CCi ni..citenye..1 fine day..ade sorang awek cun telah meng'add' saye di FB..aku ni jenis tak reti nak reject2 if pompuan comey yang add..memang aku suke pompuan comey pun..da cam les..bukan gtu maksudnye..gini..aku suke sebab bile tengok dorang ni..ngan gaye..care penampilan..kadang2 aku ni terase sangat la tue..memang la dorang ni rate2 adik pundri saye..ye saye sedar saye da tue..soon da nak jadi ibu..^__^

dari FB tu la aku tau sal blog die..selalu jengah..tapi dalam awal2 aku ikuti blog CCi ni..die takde update selebat skang ni..tapi totap jugak menjadi pojaan hatikooo..hehehe..skang ni lagi la aku sooka..

biase la bile dok umah ni..blog hoping adelah satu kewajipan..tapi tu pun depeds pade blog yang memang aku followed atau blog-blog baru yang memang menawan kalbu..

tak semestinye blog tu yang hot-hot or yang dapat hit berjuta 1 hari..tapi depends pade penulisan..yang humble..yang seronok dibace..yang de value untuk ceriakan hari-hari ku..heehehehe..

so gitu la camne aku terjatuh cinta ngn blog CCi ni..so pade sape2 yang belom lagi jengah..sila2kan la..banyak gak info die share..sebab die rajin heehehe..aku ni memang la sangat-sangat rajin..sampaikan tak terupdate..heheheh..

last..thanx utk Cik Cahaya yang sudi meletakkan blog ni dalam bloglist cahaya..hehehe..buleh la kite kawan2 lebih mesra sepelas ini..ahaks!!
^__________________^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...