:: ^_^ ::

Tuesday, February 22, 2011

Bila Allah Menduga...

salam..

erm..malam ni rase kurang ber'mood'..masalah terase cukup membebankan hati..bile orang tak abes-abes nak susah kan kite..

tapi aku tabahkan hati and anggap ni sume dugaan..kalu ikutkan rase susah hati aku jugak yang stress nanti..sian pulak if effect baby nanti..lagi pun aku yakin Allah menduga aku tak lebih dari ape yang aku mampu..

maybe dengan dugaan ni jugak..aku akan jadi hambaNya yang lebih baek..selalunye Allah menduga atau menguji..turunkan ujian bile Dia tau hambaNya lalai..so dengan care menurunkan ujian ni maka hamba yang lalai ni akan sedar dari tersasar..dan kembali ke landasan yang betol..

gitu la jugak ngan aku..mungkin kalu xkerana ujian ni..aku jadi manusia yang kurang bersyukur..alpa ngn nikmatnye..tapi aku selalu ingatkan diri jangan sampai jadi manusia yang kufur nikmat..

takpe la..ni sume dunia semate..mungkin if die pk dengan menyusahkan orang..mendatangkan bahagia pada die..go on la..aku redha and time je..Allah akan sentiase ade dengan hambaNya yang teraniaya..

mood::takde mood..*___*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...