:: ^_^ ::

Tuesday, April 5, 2011

Hati Rase Sedih

salam..

hati sedih pepagi ni..ngan perut memboyot ni..badan sakit-sakit tak leh tido..cube tepon ma pagi tadi..rupenye ibunda tercinta sakit kat kampung..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...terus nanges rase nak balik..

da 2 bulan tak jengah ma..harapkan tepon je,.tu pun hubby yang selalu ingatkan suh tepon ma..rupenya ari ni ma demam terok..da 2 3 ari demam..tapi ari ni adalah terok sampai tergolek sorang-sorang kat dapo..da tu ma lapo..perut da pedih mintak di isi..dengan gastrik lagi..bukan de sape kat umah..adik exam..bu masuk hari ke-2..abah kat umah atas..pun tak sehat jugak..gout..then nak kena jage budak-budak sebab project summer camp ngah rancak berjalan..

memang sayu gile hati..tu la malam tadi da tepon..tapi ma da boleh bangun tanam pokok bunga sume..tak sangke pulak ari ni makin terok..hubby da tanye malam tadi nak balik ke tak..bile pk2 ngan keadaan aku yang da sarat and ma tak terok sangat aku tak jadi la nak balik..

tapi bile da tau gini..memang nak balik la..tak kisah la kejap pun..bawak je sekali beg spital tu..incase kan..now ni ngah tunggu hubby balik,.sebenarnye decide nak balik malam ni la sebab hubby balik keje kul 6.30 petang..entah camne tadi die gitau kalau de orang leh ganti die jage kedai die nak balik tengahari ni..agaknye sian dengar aku da nanges2 agaknye..

ok la..doakan aku selamat sampai..doakan ma takde pape..and doakan jugak moga aku selamat balik cni..takde la kelam kabut beranak merate kn..amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...