:: ^_^ ::

Monday, August 8, 2011

Butter Prawn = hati terluka weh !!

salam..

ni gambar da lame dok simpan elok dalam draft..time rajin dan de mase terluang ni boleh la godek-godek cari balik gambar lame-lame..act tak lame mane pun..2 3 hari sebelom puase..time puase ni teringin nak makan lagi tapi macam tak sempat je nak buat..

 

tak yah share la kot resepi kan..sume orang pun da teret buat..aku ni bu nak jadi..biase buat tak jadi die nye sarang..kali ni bu la nampak nak jadi..tu pun aku still gune both kuning and putih telur..if ketepi kan putih telur tu nanti membazir..da tak de sape nak gune da putih telur tu..takkan nak suh aku hirup kot..
pepagi ni..rase suam suam teh 'o' panas je hati ni..ish setan ni..menjentik hati aku..menjirus minyak petrol kat bunga-bunga api dalam hati ni..sakit..tapi kena kuatkan sabar sebab aku tau sape aku..

Ya Allah..aku redha dengan ketentuan Mu..aku da boleh terima ni takdir aku..aku da tak menyesal dengan ape yang da jadi..aku yakin..ade tertulis sesuatu untuk aku nanti..

ok la guys..sebak dada ni eh..tak larat nak tulis lagi..sedih hati ni..bubye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...