:: ^_^ ::

Saturday, August 20, 2011

Hippo tunggang Baby Hazeeq !!

salam..

^__^..start entry dengan senyumam..hati ibu berbunga riang tengok perkembangan anak..belom cecah usia 16 minggu baby de boleh meniarap..so far takde la die rajin sangat nak meniarap...da name nye die suke beriba dengan ibu kan..kadang bila aku pakse die dok bawah tu die meniarap la..paling lame pun aku rase ade la 10 minit..pastu da bunyi-bunyi panggil aku..sakit dada agaknye..

ni malam 1st die start meniarap..hubby la ni dok dera die..comey katenye..hubby letak baby atas bantal..bagi tak sakit dada..for me aku treat die macam sepatutnye baby la..bagi die biase..bukan terus atas lantai pun..alas tilan lagi..hik hik..gitu la kasihnye ayah kat anak die ni..
khusyuk layan TV..baby tak minat kartun ok !!..die layan cite action je..paling minat Clash of The Titans..part yang lawan dengan kala jengking tu..siap buat bunyi-bunyi lagi..konon dramatik gile la kan..tak tau la sok-sok besar die suka kartun pulak kan..kalau ikut aku memang tak minat la kartun ni..kalau ikut ayah kompem la minat..erm..bile tenung-tenung pic ni..nampak baby banyak ikut muka aku pulak..soon next month muka nye berubah lagi..

aku yang hari-hari dok ngan die ni pun notis yang die hari-hari nampak lain..rindu mase die tak reti nak pandang orang lagi..skang ni time menyusu pun tak dok diam..cume yang best skang ni die da tau nak cari sendiri time menyusu..so tak payah nak berjage sangat..alahai anak ibu..cepat nye kamu membesar..membesar la da jadi anak yang soleh ye sayang !!..we love u dear !!  (sambil menyeka air mata)..oooo..syahdu..T__T

bubye sayang sayang somey..
^_______^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...