:: ^_^ ::

Saturday, August 20, 2011

Menu Berbuka Ramadhan11 Day#17 : very simple !

salam..

lame da dok dalam draft pic ni..lupe nak update..dok sibuk siapkan memanik baju..tinggal baju aku je..tu pun cam malas je aku nak buat sebab takde idea mau buat pattern mane..tinggal je la ko kat situ kan..kalau tak sempat jahit tak payah pakai baju raya la jawabnye..kesian nye aku...sob..sob..

ni je yang aku masak on 17 Ramadhan..da takde idea nak masak lauk ape..tengok dekat stok makanan..bihun ade lagi separuh..then rebus ayam pastu cincang..cincang sosej ayam sekali..sayur takde..spoil kan..tapi takpe la..layan kan jugak..goreng telur mate 2 biji..hubby beli air laici kotak and ayam goreng 2 ketul..tu je la..membawa ke sahur..simple and sederhana sungguh Ramadhan kali ni..memang takde nak tengok penuh meja dengan lauk bebukan da..sebab aku tau sok mesti tong sampah yang nganga..nak nak lagi kalau food dari bazaar..kompem pukul 9:00 malam da basi..

maybe Ramadhan kali ni tak terasa sebab aku tak boleh pergi terawih..takpe la..pengorbanan ade baby kecik gini la..

ok peeps..bubye..sayang sayang sayang..^__^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...