:: ^_^ ::

Monday, August 29, 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI 1432HIJRAH

salam..

ni update short je and lelaju..aku da siap packinh sume barang..Alhamdulillah..tahun ni terase kelainan nye..berbeza dari tahun lepas..tahun ni kalut packing dengan berkelek baby kecik ni..dari siang tadi...ni bu setle kemas umah sume..cume  tahun ni tak sempat aku nak vacuum umah..biase tinggal umah mesti aku vacuum punye..tapi  takpe la..sebab malam tadi da vacuum pun..

ok la..aku on behalf kuarge aku..hubby and baby mohon jutaan ampun dan maaf atas segala dosa yang kami lakukan..dihari baik bulan baik ni jugak..aku akn lupekan segala sengketa lame antara kite..tulus dari lubuk hati ni aku tak de simpan dendam dengan sesape pun..harap-harap dose aku dengan kalian pun begitu juga..

doakan aku selamat sampai ke kampung halaman di Dungun..then selamat kembali semula ke Shah Alam..

salam aidil fitri dari Masliza,Muzakkir and baby Hazeeq !!
^_____________________^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...