:: ^_^ ::

Monday, November 26, 2012

One More Time...

Assalamualaikum..

sekarang ni mood tengah weng...weng..
kadang terase diri terbang hingga ke Pulau Jeju ke Korea sane..
penangan drama Korea punya pasal..
ape nak jadi entah..serius !
nasib baik la da kawen da ade anak..
kalau masih single..harus da terpesong niat nak simpan duet nak pergi Korea nak jumpe BIG BANG !
^__^

oleh kerana minggu lepas adalah minggu mood berterabur..
so aku cube cari sesuatu untuk gembirakan hati sendiri..
sebab aku still tak nampak kemana hala tuju aku..
aku still blur ape yang aku bakal hadapi esok..
bangun pagi..kemas rumah..masak..mandikan anak..suap anak makan..
layan anak main..basuh baju..sidai baju..lipat baju..
suami balik malam..tu pun kadang-kadang je ade mase untuk berinteraksi..
bile die da sibuk dengan PC die..
then tido..so esok nya pulak akan terus berulang macam tu lagi..
sampai bile ?

tadi solat Maghrib terasa sangat syahdu..
entah kenape hati ni rase sebak..
tanpa terfikir..terus terpancul dimulut ni ketika berdoa..
Ya Allah..aku nak rase manis nya jatuh cinta dengan suami sekali lagi..
pelik..sebab drama Korea kah??
tak..tapi lately ni aku rase suami makan hensem..
plus hari ni terasa sangat rindukan suami..^__^

suami puase sunat hari ni..
so petang tadi masak hidangan berbuka..
sejam da siap sume masak..kemas dapur..
and kemas hall..siap vacuum sume..
semangat masak sambil dengar lagu..One More Time..

erm..manis nya jatuh cinta..
rasa nya lebih kurang macam makan cekelat Cadbury dalam hujan..
erm....sedap..
yep !..aku tersenyum sambil menaip entry ni..
memandang suami yang khusyuk mengadap PC..
dan Hazeeq yang sedang menari bermain dengan tali pinggang ayah nya..

p/s : kadang-kadang dek kerana sibuk..aku jadi lupe macam mane dulu aku jatuh cinta..Suamiku..ajarlah aku untuk bercinta lagi..

p/s1 : Ya Allah..hati ni rindukan Jannah Mu..aku tau..kebahagiaan yang tak terhingga menanti di sane..^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...