:: ^_^ ::

Tuesday, May 14, 2013

Limau Kasturi & Asam Boi

Assalamualaikum..

da lame da nak update..
tapi asyik la tertangguh..kali ni pun update..
cilok gambar dari incik Google je la..
tu je yang mampu..tak dapat nak upload gambar sebabnya lappy sengal..

ni dapat update pun syukur nikmat da..
da masuk 6 bulan pun pregnant kan adik baby ni..
and aku adalah alahan yang agak terok..
sampai sekarang ni pun tetap ade jugak muntah-muntah..
pagi tadi mase kat UMRA pun muntah horror giler..
sampai gigil-gigil dalam toilet..

and bile mulut da super tak sedap tu..
benda ni la yang aku terfikir nak makan..
biase minum air nye je..sedap..
tengok orang len makan aku macam tak leh nak terima kemasaman nya..
even tak penah try pun time tu..

entah macam mane 1 day tu aku nak sangat-sangat..
and dengan ayu lembut gemalai nye..
pesan kat suami..
sampaikan die terpaksa singgah Giant Putra Height semate nak belikan aku menatang ni..

asam and limau sebijik gini la yang aku hadap..
sekali aku hadap tu 10 biji limau selambe je aku hisap dengan asam boi ni..
kesian suami..sampai lari jauh-jauh..
die memang geli tahap tak leh nak tahan bile nampak benda masam..

aku pun tak tau la ape yang dia fobiakan sangat dengan asam ni..
sedap ape..lantak la ape orang nak kate..
ade je yang kate..makan asam nanti anak bodoh..
aku bukan ratah pelahap benda ni hari-hari..
sepanjang ngandung ni bu 2 kali kot aku makan..

and dok menaip entry ni mulut da terase kecur..
tapi aku tengah batuk and selsema kaw-kaw ni..
so kite hold dulu sampai da sihat nanti..
baru la kite membaham asam ni lagi..

paling koman pun..esok bancuh buat jus limau kasturi asam boi !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...