:: ^_^ ::

Friday, April 1, 2011

Jemput-jemput..Jemput Makan..

salam..

lately ni nafsu makan memang Alhamdulillah..da kembali ke tahap normal..mungkin jugak sebab otak ni da set nak makan puas-puas dulu before bersalin kan..skang ni sampaikan da tak tau nak makan ape..sume ape yang aku nak pun da dapat..kire if rase nak tu mesej je hubby suh belikan..tapi fastfood memang tak dop dalam list aku la..memang agak kurang la aku if hubby belikan fastfood..pandang sebelah mate je la kan..

yang paling best skang ni kalau dapat makan masakan ma..memang heaven..nanti insyaAllah ma yang akan jaga time dalam pantang..tapi da name pun pantang..jangan la ko harap nak mintak ma masak sedap pulak untuk ko melantak kan..verangan je la..muehehehe..

mau nye pulak aku berpeluang berpantang ngan adik beradik Hitler ni..huish..kalu betol-betol ikut rejim die..memang buleh sangat la nk kurus..berat now ni 69kg..berat ideal 43kg..boleh ke nak buang 26kg????..pergh kalu boleh la kurus pas pantang nanti..make ni la kali pertame aku akan kurus..

tak penah pun aku feeling kurus..dari kecik memang da chubby gini kan..kate nye pun nyusu badan sampai umur 3 tahun..so sesehat sangat la kan...now ni memang la sangat sehat fizikal..tapi muka sgt pucat ok..tengok dalam cermin cam ok je..but if hubby snap pic terus terasa diri ni cam mak lampir pun ade..

ooo..actually nak kongsi minum petang ni..hehehe..kongsi gambo je la kot..sape-sape yang datang umah ni memang langkah kanan la kan..aku sedang menikmati jemput-jemput bilis sesorang diri ni..

 

pas da puas golek-golek atas katil tadi terus bangun..cari idea nak makan ape..and tangan ni rase terajin pulak nak bancuh tepong..campak-campak ape yang patut..then siap la..skang ni da selamat pun masuk mulut..

shhhhh...tak leh gitau hubby nanti die kate tak sayang die sebab mam sorang-sorang..die memang sangat suke ini jemput-jemput..nak-nak lagi if aku goreng time die balik keje kang..makan sambil layan Maharaja Lawak..then kena pulak ngan Tongkat Ali panas..memang abes la sepinggan..

takpe-takpe..untuk hubby de je lagi aku tinggalkan..die balik nanti bu gorengkan..now ni bagi isteri die and baby dulu yang mamam..tapi malam ni die ajak makan kt luar..macam malas nak ikut..len kali kalu nak ajak makan kat luar patut roger awal-awal kan..ni da lewat bu nak gitau..hahahah...

ok la..mau menikmati minum petang ni..sat gi da nak Maghrib...tatata...titi..tutututututu...^________^

Wednesday, March 30, 2011

Cerita Bila da Lame tak Update

salam..

da lame rupenye takde update pape entry baru kan..skang ni hari-hari rajin membace je..hehehe..nak tulis ni memang banyak idea..tapi tak tau dari mane nak mulakan..

cam biase rutin harian mak buyong yang tengah menunggu hari ni..bangun pagi siap keje umah sume..siapkan breakfast untuk hubby gi keje..macam pagi ni sempat siapkan nasi goreng j..bile hubby da pegi keje..bu la ibu and baby pulak yang mamam..da tu ngadap tv pulak..layan TV9..Tanyalah Ustaz or Tanyalah Ustazah..then ngadap lappy pulak..bloghop sane sini..

act..dari siang tadi memang da berazam nak update sikit..tapi entah camne..jari jemari ni cam kaku je..tak tau nak mule dari mane..hati resah..menghitung hari..kawan-kawan pun da start bertanya,.da meletop kah aku..ye la..status FB pun terber'update'..memang ngah mood takmo update pape kot...dun worry if aku da selamat meletop kan..kat page hubby adelah yang pertame de berita pasal tu..

hehehe..now ni bu pas abeskan sebungkus nasi lemak paru yang suoer sedap..biar pun da sejuk..tapi parunye tetap mabelos la..ate katenye hubby yang tapaw..and since kedai tu last bisnes kul 4 kan..so nk tunggu nasi lemak tu selamat jumpe aku haruslah da sejuk kejung dulukan..so, pas solat Maghrib tadi terus selamat masuk perut..best dapat dinner same-same ngan hubby..

oo..aku da jarang bebenor masak lately ni..simptom takleh bau tumis-tumis tu da kembali menghantui..adalah rase nak bakar je satu block ni if de bau-bauan tumis yang tahap dewa..tahap melekat kat cadar and langsir..harus malam tu jugak aku tukar cadar baru..sembur fabreze sume..hai..orang preggy ni macam-macam hal kan..so pagi tadi mase masak nasi goreng tu awal-awl aku da bukak sume tingkap..kasi bau tu tak terperap dalam umah..soooosah dok umah tinggi ni..pengudaraan kurang...kentut punn buleh perap lame..muehehehehe..^____^..

hari-hari jengah blog sendiri tengok chart labour kt sidebar tu..until today..tinggal lagi 30 hari je..seram plus suspen da ni..suspen camne nak hadapi rase sakit tu nanti..last 2 days da settle packing beg spital..1 beg baby..1 beg for ibu..da pesan kat hubby..both beg ade kt bilik tengah..and if aku sakit nanti jangan lupe bawak aku punye handbag..biasenye pun if nak jumpe doc hubby la orang yang akn ingat nak bawak sume keperluan..sebab aku skang ni jenis yang kuar nak melenggang je..kekadang tepon memang aku tak bawak la pegi mane-mane..da tu hubby da kat sebelah..tepon memang da takde gune la kan..

nanti if rajin-rajin..ceh!..tak tau la bile acik buyong ni nak rajin kan..akan aku stiry detail ape yang aku sumbat dalam beg baby and beg ibu untuk pi spital ni..nak packing beg ni aku siap search..bace buku and tepon ma 18 ratus kali..sebab nye nak sure kan ape yang patut n ape yang tak patut ko bawak...aku bawak mane yang perlu je la kan..takde la beg tu jadi kedabak besor nye..and if case ade yang tak cukup pape..buleh je hubby runner balik umah jap amek pape yang patut..or if anything yang buleh beli tu beli je la baru kan..

ooo..ade lah takut if cite nak gi spital sume ni..now ni da start rase mild contraction..yang 24 jam sekali..tiap kali malam menjelma around 10-11 malam..perut ni akan rase sakit..start ngn back pain dulu..then terus ke area pusat..pedih..sakit...arghh..xreti la acik nak explain..gitu la goman nye..sikit..tu pun aku tau dari ape yang aku baca la..gitu la rase sakit contarction..tapi ni sikit-sikit je la..tiap kali rase sakit ni hubby da ajak gi spital da..aku rase cam nak gelak pun ade..takut nanti sampai spital doc yang gelakkan aku pulak..

last-last ni aku rajin benor nak ajak hubby jenjalan..even jalan pun da tahap kengkang sume tapi tetap nak jalan..ate katenye nak bagi senang lahirkan..then cube tak mengeluh bile nak nek tangge nek umah..puh...puh..puh..umah 3rd floor..memang gigil kepale lutut ni..ngan kaki bengkak nye..

ooo..alang-alang cite jenjalan kan..erm ari Sabtu lepas..ikut hubby balik umah Seremban..bile pikir2 elok gak balik..takut nanti tak sempat nak balik da..hubby pun memang mintak temankan die..tu pun die kate if aku larat la..die just nak balik jenguk2 adik-adikla..since da 2 weeks tak balik sane..so aku on je la..tapi ngan syarat kena singgah dulu kt Padang UPM..sebab aku craving for siput sedut..then terbayang ikan air asam yang sangat sedap..Alhamdulillah..sume pun dipermudahkan..senang je hubby bersetuju nak ikut kehendak bini die ni..sampai sane terus tapaw pape lauk yang berkenan dihati and tepon umi gitau takyah masak pape..just masak nasi je la sebab kitorang da tapaw banyak lauk..
sampai umah Seremban terus mencekik la kan..pas mencekik masing-masing sibuk cari tempat berhibernasi..hehehe..aku ngn hubby tido sampai Asar..pastu bangun solat sebab da plan nak gi cari kedai gunting rambut..tak tahan la rambut ni da panjang..rimas ngan keadaan panas2 skang ni..rase nak botak je..

waaaa...aku da malas nak taip ni..padahal bu je nak tampal pic kan...erm..da tu dari tadi dok cite melalut macam-macam..nak wat camne..da name pun entry lame tak update kan..so sume cite tapaw dalam ni..berbalik cite nak pegi gunting rambut..selambe je kedai tu tutup pulak..kedai tu je kedai yang kire de tempat untuk muslimah..takmo la kedai cine..gile ape..bile da tak jadi gunting rambut tu..kaki ni totap melangkah cuci mate skali..

tetibe jumpe satu booth kecik jual baju-baju baby...tomei2 pulak tu..menyinggah la aku ngan hubby..berkenan then terus rembat..tapi aku rembat sume rompers yang size besor..so takde la baby leh pakai kejap je kan,..taaadaaaaaaaaaaaaaaaaa..layan pic ye..ate acik da malas nak taip da..lets pic do the talking la..




 

 
da selamat di basuh dan dilipat da..hehehehe..ok..da la..penat da nak melalut..mueheheh..mood macam tengah high je kan..ok..tatata tiiti tuuuuttuuuuuut!

Friday, March 25, 2011

Checkup 35 Minggu

salam...

 
memula..jom layan gambo lame dulu..mase lom kenal pun lagi incik suami..rasenye dalam bulan 5 gitu kot..masih single mingle..hahaha..dari kiri..kak Ida..tengah preggy same ngan aku,.due pun selang 2 3 ari je..yang tengah tu Zieta..xtau pe cite..da lost contact..and aku yang comot ngan asap ayam bakar sume..skang ni soon je da nak jadi ibu..ready ke belom??kena get ready jugak..
before nak continue mencoret kisah checkup hari ni..rase nak cite dulu about things happened this few day..takde ape la sangat..cume since da berubah masuk minggu ke 35 ni..memang terase la perubahannye..
  • makin cepat panas and makin cepat berpeluh
  • strech mark berleluasa
  • berat on off
  • baby gerak sampai nampak bonjol-bonjol kat perut
  • tapi pusat belom kuar sepenuhnye..belom rate - sebab kulit perut adelah tebal
  • sensitip melampau
  • sakit pinggang dan susah nak gerak atau alehkan vontot
  • berdiri da tak stabil
  • breast da start kuar air..soon will be susu la kan..so every morning and before sleep kena bersihkan
  • muke kembang..hidung kembang..hopefully boleh kembali ke bentuk asal..
  • lebam bawah leher dan ketiak adelah melampau
  • kaki da bengkak dengan jayanye..malam-malam mintak hubby urut dengan school cream
  • makin kerap cramp..tapi lately ni cramp kat bawah perut
kalau ikutkan ape yang nak di listkan memang banyak la..tapi tu sume normal terjadi pada para mak yong..cume ari tu sangat takut sebab muntah dengan banyak nye..bahana makan kat luar..balik umah tak sampai 30 minit je da kuar muntah membuak-buak..bukan sket..rase nye lebih dari potuon yang aku makan..erm rasenye sebab perut aku masuk angin kot..yela..da la seharian tak makan..harapkan roti 2 keping je..pastu malam bu jumpe nasi..tapi kan aku takde mam banyak pun..1 potion nasi pun tak abes..siap bagi hubby lagi..

tapi tu la..muntah-muntah sampai tak sempat nak bukak pintu toilet..seb bek sempat tadah lagi..eeeeuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww..hehehe..sorry la entry ni menjijikkan..terase gigil badan..sampai panggil hubby mintak die papah kuar dari toilet..sian die..aku tau die bukan buleh tengok aku muntah..same cam aku la..aku kalau dengar orang cam nak ludah kahak je terus rase nak termuntah..hehehhe..malam tu boleh la manje-manje..hubby sapukan ubat sume..lega la..cume terase perut kosong..i mean..memang la rase de baby..tapi kite tau perut kite kosong..nak minum susu takut lagi worse..so hubby bagi la minum 100 plus..Alhamdulillah..kalau teruk and still muntah lagi malam tu mau aku berumah kat spital kan..

kadang-kadang bile sakit tengah malam..and perut kejang rase nak nanges je..tak sampai hati nak kejutkan hubby..kadang memang langsung tak bagi die sentuh..sebab rase macam dakit satu badan..terus macam terpikir..apelah aku nye manje ni melampau..camne la nak hadapi sakit nak beranak kalau sakit sikit je aku da macam tu kan..aku gambarka tu cume sakit sikit je sebab sakit saat kelahiran ni memang sakit..orang kate la..then aku bersyukur sangat sebab benda yang pertama kuar dari mulut aku bile aku sakit adalah Allah Akhbar..tak tau la..tapi walau camne aku tertido ke..if sakit je terus kuar Allah Akhbar..then selawat sume..err..ke aku ni nampak cam ingat Allah time sakit je...Nauzubillah..aku selalu doa aku tak nak tergolong dalam golongan yang kufur nikmat...

ok..die nye intro memang la melampau kan..kate da 2 3 ari tak update..skang ni nak kate malas nak update tu bukan la..aku rajin je..cume..de gak cume nye kan..cume da tak selesa nak dok ngadap lappy..rase senak perut..sekarang ni aku  dok nyandar kat sofa..letak lappy atas riba..panas sudah peha ni..tapi  takpe..bukan lame pun kan..moment indah ni..rase tak best pulak kalu tak kongsi..al maklum la aku sekarang ni mudah lupe..lupe yang totally lost ape yang aku da plan..contohnye aku da list da nak beli barang dapo..bukan banyak pun..kalau zaman dulu memang boleh ingat je dalam pale otak..tup-tup bile sampai Tesco tadi terus blank tak tau ape nak beli..list barang pulak tertinggal dalam kete..malas nak patah balik gi kat park..cube la tengok barang-barang yang nak beli..ingat kan mampu la nak ingat kan..tapi memang hampeh la..aku langsung tak ingat..endup aku gi beli benda yang len la..beli compartment baru untuk manik..and beli roti chicken floss..dap2..

la..merepek melalut lagi kan.ok..get back to our bisnes..

KRONOLOGI CHECKUP 35 WEEKS

  • plan memula nak pegi awal..konon dalam kul 8 da nak pegi..sebab banyak plan nak wat hari ni..endup pukul 9 bu siap-siap..pukul 10.30 pagi bu sampai UMRA..nampak de patient bu sampai jugak 2 orang..
  • masuk dalam memang 2 orang tu je la patient nye..sangat la rase lega..takde la sesak sangat..tapi malang nye aku tak tau ramai baby nak discharge ari ni..make agak sibuk la jugak kat UMRA ari ni..
  • macam biase..daftar then tunggu di panggil untuk timbang..amek BP n bagi urine..ramai gile student baru wat LI..tau je la kalau student yang search kite ni..kadang-kadang over baik..aku cam rimas la..sebab sampai nak masuk toilet pun nak tolong bukak lampu sume..aku rase die cam nak tolong kencing kan untuk aku sekali..oo..tidak..itu melampau la kan,..cume nk stress yang dorang memang serve terbaik..agaknye perut aku da besar sangat..so dorang ingat aku da tak larat nak move around..
  • agak lame tunggu nak jumpe Dr.Ummul..sebab die sibuk uruskan patient nak bawak balik baby..sume pun rujuk die je..husband die pulak aku tengok sibuk sangat ngan urusan renovate bahagian Cafe dalam tu..ooo soon nanti boleh la makan minum dalam tu sementara tunggu nak jumpe doctor kan..
  • around 30 minit gitu nurse pun panggil la..aku ni da nguap-nguap da..biase memang waktu tido aku..heheh..so nguap itu adalah mengeluarkan air mate sampai tahap macam ko nanges gtu..elok-elok name aku dipanggil tu la air mate nak kuar kan,..dorang sume ingat aku nanges..hahahah..lawak je..pastu pandang hubby len macam..ingat gaduh ngan hubby la tu..so aku gitau la aku ngantok sebab memang pukul 11 pagi tu time aku tido..
  • masuk je..Dr.Ummul revise balik ape yang jadi sepanjang aku checkup kat situ..Alhamdullillah sume ok..
  • then naik atas katil untuk scan..ni yang aku tunggu..sebab nak tau bape berat baby..last checkup 1.7kg..memula doc ukur kepala..ukur badan.sume normal..then saje je la die nak tengok gender lagikan..memang jelas la..gelak je hubby..doc tu tunjuk tang telurnye..memang nampak jelas la 2 bijik..comel anak ibu..patut la active sangat kan..da practise men bola rupenya..hahaha..
  • belom sempat nak tanye lagi..doc da gitau yang berat baby da almost 2.7kg..erm..agak terkejut sebab pertambahan berat baby yang drastik kan..tapi tu aku memang da tau..baby akan tambah berat dengan banyak diakhir kehamilan..
  • turun katil doc tanye tinggi aku..tak sampai 150cm..hanye 148.3cm..tu yang aku ingat la..so dengan berat baby sekarang ni, dijangkakan baby boleh cecah berat 3.5kg during due date nanti..phewww...besar anak ibu kan..so dengan berat yang memang tak cocah suku tiaang ni..agak la risky kan,..takut baby tak kuar..ape yang aku mampu wat sekarang ni cume berdoa agak sumenye ok..and aku boleh lahirkan anak secara normal.
  • doc jugak gitau..dalam tempoh skang ni..kelahiran boleh terjadi bile-bile mase..tapi seeloknya biarla da masuk 37 minggu..and aku adalah sangat berdoa agar baby lahir cukup 40 minggu..biar ibu betol-betol ready..biar baby kuar sihat tanpe any complication..
  • lastly doc bagi kad biru..kad biru ni nanti guna untuk daftar kelahiran kat JPN..then kad biru ni jugak same je ngan buku merah tu,.so tak yah nak bimbang Hospital gomen nak marah ke hape..dorang lagi senang berurusan dengan patient yang ade kad biru ni..tu la yang doc gitau aku..so kad ni aku simpan sentiase dalam handbag..incase..kat hospital mane-mane pun boleh je..Alhamdulillah..sume da berjalan lancar kan..memang da decide nak give birth pun kat situ..serik la aku nak pegi Sg.Buloh tu..Klang lagi la aku takmo...hubby pun takkan nye nak tengok wife die beranak atas lantai kan..
  • kuar bilik doc senyum-senyum bahagia ngan hubby..erm hubby memang nampak hepi la ari ni..tak cam gi checkup biase..ooo..senyum itu kasi aku lupe yang aku patutnye kena ATT lagi sekali ari ni..hahaha..agak fobia ngan ATT sebabnye nurse pregnant yang inject aku ari tu..memang menyakitkan..sampai seminggu bengkak takmo surut..
  • sampai nurse pelatih tu panggil bu aku ingat kau nak kena inject ATT..masuk je aku diserve baik punye..siap aku ngadu la yang last inject tu sakit..nurse india yang senior tu tanye aku..sape yang buat..bukan die kan??of cos la bukan die..sebab kalu die memang die wat elok-elok..heheh..jap je rase inject tu..then tak rase pape da..ni pun ade rase sengal..tapi sengal yang biase macam kite inject biase tu la..hahahahahah..gile gampang kan sampai nak ngadu-ngadu..yela..da la emo semacam..then cucuk aku sakit..memang la aku anti gile ngan die..haha takmo kawan la ngan orang mucuk gitu kan..

so gitu la cite checkup..konon-konon wat point-point tu boleh la nak pendekkan entry kan..tapi memang takde nye la..totap panjang gak mak yong ni taip..ni belom lagi aku upload video..ropenya mase checkup tu hubby de record mavement baby kat monitor..walau tak nampak jelas sangat tapi cukup la nak nampak ape progress bby..hopefully sempat la pergi next checkup for 37 weeks..^______^

Wednesday, March 23, 2011

Dia Punya Nasib Dia Makan..Kita Punya Nasib Kita Makan..

salam..

paham tak tajuk entry ni??cam yang benggali guard dalam filem seniman bujang lapok tu la..heheheh..ni nape tetibe aku terbuat entry ni???da la 2 3 ari senyap sunyi kan..

cite cenggini..erm cecite..cecite..ate..last few days de la ym and chat ngan kengkawan sekolah dolu-dolu..last aku jumpe dorang ni mase time exam SPM tu la..pas abes exam je aku terus pindah balik Dungun..so memang la lost contact..if de contanct pun fews je la kan..tu pun setakat mesej and tepon je la..jumpe memang jauh la kan..

wedding aku ari tu pun sempat jumpe fews je..ade yang dulu slim melim cantek sioooot!!..skang body da lebih kurang aku..ade yang makin cantek..tapi perubahan fizikal tu aku anggap biase la kan..yang buatkan diri ni insap bile aku jumpe membe yang dulu dalam kelas nerd je..kadang-kadang no corot tu memang die da cop dari form 1 lagi..sampai la form 5..memang no corot dalam genggaman die..

tapi sape sangke skang ni..keje die travel oversea every month..jumpe orang kelas atasan je..jumpe artis..hah..tu la nasib kan..de yang sorang ni pulak bukan men lagi mat romeo zaman skolah dulu..last-last die la orang yang paling awal settle down..now da de anak..nampak really caring la..

de yang da kawen 2 3 kali..erm..cam aku ni..even dulu dari form 3 sampai form 5 aku dok jadi best student je..and depa pun dok ingat aku skang ni keje best..tapi da nasib aku..aku malas nak usaha..dulu zaman sekolah sume pun harap cikgu suapkan..bile da matrik..da masuk u..memang haru la kan nak kena berdikari..bek la kengkawan aku yang de SPM je..now da de tapak keje gomen..da de kete sendiri..

aku??..aku jadi mem besar je kat umah ni..makan tido..makan tido je..hehehe..tu la nasib..tapi kite still leh usaha untuk ubah sume tu..skang ni da plan nak sambung wat Master after deliver nanti..hubby on je ape aku nak wat pun..for now die lagi suke aku de kat umah..takde la aku balik keje dok bebel penat kan..tapi my MIL pulak syorkan aku bukak bisnes..lagi pun MIL nak sponsor modal permulaan..kire aku and hubby tolong runningkan je la..tak tau la tu camne..sume terpulang pade hubby..

bagi aku kehidupan skang ni da cukup da..da lebih dari cukup da..takde kot ape yang aku nak aku tak dapat lagi..cume niat dihati nak cari rezeki lebih untuk family sendiri..ate katenye nak bawak mak pak pi Mekah kan...

Sunday, March 20, 2011

Dating di Malam Hari..

salam..

da 2 3 ari cuti update..takde ke mane pun..cume mase diguna nak siapkan jahit manik baju..^__^.
semalam adalah hari yang sangat sonop even pun penat kaki ni..dapat jalan-jalan..nuehehehehe..skang ni mak buyong ni takdop la nak ngidam mamam pape..cume ngidam nak jalan-jalan je la..

da plan lame da nak ajak hubby gi KL..nak beli stock manik and nak cari kain baju raya..awal kah???no..no..no..semalam kat KAMDAR ke kat NAGOYA ke sume pun ramai orang ok..sampai nak pilih-pilih pun susah..da tu belom lagi jengah EUROMODA and JAKEL..same je..tapi aku takde la nak pi beli kat sane..tak mampu nak mewah-mewah ni.

macam tahun-tahun lepas jugak..raya tahun ni aku sponsor baju family..biase suke  tema-tema ni kan..kalau harap depa beli sendri kan ade yang sentap kaler tak same pulak..pastu yang extra untuk lagi seminggu raya aku mintak hubby belanje la..huehehe..

aik..camne pulak orang menganggur pun buleh belanja family baju raye..oooo..ooo..dok umah goyang kaki pun income masuk maaa...walau pun tak lebat..tapi cukup la untuk belanja diri sendiri..macam mam aku pun hari-hari dok goyang kaki..(goyang kat mesin jahit)...tapi tu dulu..skang ni da advanced..sume pun pakai tekan-tekan je..dapat la jugak income untuk belanja anak-anak..

hah..kan da melalut kelaut..maka semalam adalah sangat sonop round area masjid india tu..even on da way nak pergi sane hujan macam nak banjir..tapi Alhamdulillah jugak bile sampai KL da tak hujan..ari pun redup je..then kaki pun rajin je la nak jalan..

pastu malam pulak..sempat la ngikut hubby gi kompleks..nak tutup kedai and bank in duet sume..sementara tunggu tu..gi jalan-jalan PAS dulu..then headed to i-city..dulu before pegnant penah pegi sekali..pastu da sepuloh kali ajak hubby pergi die cam malas je..

so malam tadi mood die ok..tu yang die ikutkan..padahal bile sampai sane..die la yang over...nak ajak gi sane sini..pastu tarik-tarik aku suh jalan lelaju..sikit lagi rase nak tercabut kepale lutut ni..tapi takpe..tu sume exercise..kate nak mudah bersalin kan..

bahananye malam tadi memang susah nak tido..badan penat..tapi kaki lenguh and pinggang adelah sakit tahap super saiya..mintak diurut2..tapi sape je mau layan kan..hubby kompem la da tak sedar..da sampai maghribi da..


hehehe..ni je la seketol gambo yang buleh letak cni..yang len cam  tak bape nak sedap mate memandang je..baju adelah seksi sebab mak buyong ni bonjol sane sini..malu weh rase tengok..tutup mate sane!!!..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...