:: ^_^ ::

Friday, April 8, 2011

Gadjet..tak tau ape namenye..

salam..

gadjet..erm aku ni memang bute sikit benda-benda hi tech or gadjet-gadjet ni..al-kisah nak dijadikan cite, last Jumaat Along de la beli ape ntah namo eh..benda yang ala-ala GPS..memang GPS la..tp gadjet tu leh men video sume..macam-macam boleh wat la ngan benda tu..aku pun cam kagum2 la jugak..

da tu die beli benda tu tokey kedai ngan bek hati nye beri benda comey ni free gift la kirenye..balik umah tu die show off la kan..aku tengok cam biase la..then bile hubby test..alamak..best la pulak benda ni..die ni cam audio player..eh betol ke ape namekan ni??
kire betol la ye..takpe aku tanye hubby ape name die..die nye speaker gile kencang la..bass sume mantop..dengar radio..lagu sume best la..da la somey kan..

tetibe aku cam de la termintak ngn hubby..nk la satu yang kaler pink abg..Along nye tu hitam..so tengok kat kotaknye memang de kaler somey..adeh..''termintak'' je..hehe tak sangke pulak 2 3 ari lepas hubby balik bawakan benda ni..

tak mahal pun..RM69.90 je 1...takde la nak dapat free..^__^..yang somey nye sebab hubby beli 2..satu die punye and satu aku punye..padahal kalu beli 1 pun da lebih dari cukup..sape yang nak dengar sampai 2 kan..so 1 aku da wat masuk bilik..1 lagi letak kt hall..kadang2 bawak sampai dapo..

bukan ape..kalu kat umah aku sunyi aku bukak TV wat cam radio..kesian jugak TV tu kan..so de benda somey ni..dak hijo n dak fink ni.make ade la yang jadi teman aku wat keje rumah..

so somey kan..dak hijo n dak fink..kawan-kawan ye..hijo ni hubby punye..then fink of cos la acik nye..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...