:: ^_^ ::

Monday, April 2, 2012

Black Dahlia with Maroon Pinkish Crumble | BEADS & SEQUINS

......Salam.......
suami dan anak da tido ni..
tinggal la aku sorang-sorang dok tercongok depan meja kecik ni..
dok isi berlambak borang kerja..
konon nak puaskan hati orang yang sangat la susah hati sampai tak leh nak kentut sebab aku tak keje..

tapi even gitu pun aku rase tenang sekarang ni...
sebab tinggal selai je lagi baju yang aku kena siapkan..
lepas ni da merdeka..
serius gile tenang malam ni..
boleh layan korea tanpa rase bersalah..

cume tak best nye sebab tadi nak pergi cucuk duet tak boleh nak kuar..
sebab nye akaun aku tak aktif..
celah nye tak aktif entah..
sedangkan almost payment manik aku masuk akaun tu..
malas tahap super saiyya kot nak pergi HQ nak active kan balik..

enough of the melalut..
layan la gamba kat atas sane..
hasil dari camera e71 yang da berkurun ni.
makanye gambar gile tak proper..

hopefully tuan die ikhlas la puas hati..
jangan la die sumpah seranah aku kat belakang sudah la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...