:: ^_^ ::

Thursday, April 25, 2013

Lunch Semalam

Assalamualaikum..

 
ikan singgang and ikan kerisi sumbat sambal super pedas..
this is what aku and Hazeeq had for our lunch semalam..
hari ni aku lom masak lagi..
Hazeeq pepagi breakfast roti sapu jem stoberi je..
 
tunggu ayam defrost..but still aku tak tau nak masak ape..
masak lemak cili api ayam..?? Hazeeq memang suke kuah lemak kuning..
ayah nye pun suke..tapi aku yang nak masak ni tak terasa nak..
tadi pagi suami da tanye..nak ke die belikan ape-ape lauk tambah lain..
aku gatal pi jawab tak nak..sebab nye aku pun da blank..
ape mau masak..seriuosly takde mari nafsu nak makan pun..
 
hari ni takde keje rumah banyak sangat pun..
bangun pagi readykan breakfast Hazeeq..bukakan chanel kartun die..
aku kemas tempat tido..vacuum and lap lite-lite..
tak payah cuci baju hari ni...
semalam hujan sampai ke suboh..
awal pagi ni mentari da muncul..ni kire elok-elok nice la kalau nak sidai baju..
tapi semalam kan da mendobi..
tak sempat nak penuh pun lagi mesin basuh 11kg tu..
 
hari lipat baju je la..tu tugas jap gi..
sementara nak tunggu time masuk dapo..
selebih nya aku akan habiskan mase hari ni online..
tengok TV and main  game..
ooo..heaven !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...