:: ^_^ ::

Tuesday, May 28, 2013

Ayam Percik lagi

Assalamualaikum..

da lame kot kan tak update..
lappy rosak so mood pun turut same rosak la..
jenuh kot nak menaip guna Note mahun pun Tab..
asyik la typo je..dari elok ade mood nak menaip..terus mati idea..

tapi takde pape yang best pun sepanjang 2 minggu ni.
kehidupan macam biase..
cuma makin hari makin penat..
sekarang da masuk fasa tak leh tido malam..
kadang pukul 3:00 pagi baru mata nak lelap..
elok pukul 5:00 pagi da terjaga dengar alarm suami..
die nak bangun minum air..untuk sahur..

hari ni walaupun terjage pukul 5:00 pagi..
aku peram lagi tido..sampai la suami kejutkan bangun Suboh pukul 6:30 pagi..
liat jugak nak bangun..nak-nak lagi bila dikejutkan untuk bangun solat..
ape pun tak boleh !

siapkan diri mandi solat..
then terus ke dapo..
dok terfikir nak masak ape..
so keluarkan ayam ikan sume..
sayur pun sume aku da siap potong..
tinggal fikir je la nak masak ape kan..

fikir punye fikir..percik ayam je la..
percik kali ni kurang kan cili..
hari tu terlebih cili..kesian Hazeeq tak leh nak join same makan..

gambar ihsan dari Instagram sendiri..
heheh..baru seminggu ni kot aku ade acc Ig ni..
sebelom ni oarang dok sibuk Ig..aku haram tak tau pape..
tweeter lagi la aku tak tau..
and tak reti pun..FB pun kadang tak terupdate.. ^__^..

so urussan ibu pagi ni da setle da..
kain da berjemur..rumah da siap kemas bervacuum..
masak da..tinggal suapkan anak makan je la jap gi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...