salam..
bunyi entry tu dekat-dekat dengan Segmen Mari Menari pulak hehehehe..erm tadi jenjalan kat Page DTS..suke jengah situ sebab banyak update best-best..
pastu tertarik dengan salah satu update yang best INI..pagi tadi aku da jengah blog die ni..baru few days la jengah sini..pastu bile bace entry ni cam best pulak nak join kan..saje-saje je..suke-suke..
syarat nak join segmen ni :
1.buat 1 entry bertajuk seperti di atas - Segmen mari kenali saya dan blog saya - ni aku ngah gigih buat !
2.letak sekali banner dalam cam kat atas ni..- DONE !
3.WAJIB tulis pasal diri sendiri and apekah hala tuju blog ini - OK sat gi aku try tulis !
4.need to follw blog taufiqnazli and fanpage taufiqnazli - DONE !
5.WAJIB letak link entry ni kat kotak komen entry beliau and dekat fanpage beliau sekali - ni pun sat gi bu aku link kan..
