:: ^_^ ::

Wednesday, October 26, 2011

Dia yang penat

salam..

SELAMAT HARI DEEPAVALI..

hari ni ramai yang cuti..cuti umum kan..tapi hubby cam biase la keje..even die demam dari semalam..aku da jenuh berbuih mulut ni suh die amek cuti..takmo nye die..bukan la sebab die takmo tu tandenye die rajin terhamat..tapi terpakse la die merajin kan diri..tu sember rezeki..lagi pun sape nak ganti die..

selama 2 tahun aku kenal die ni..memang die seem gile sangat keje..susah nak cuti..apetah lagi de mase nak bawak aku and baby jalan-jalan..demam-deman pun sibok dok pikir hari ni stok sampai..belom de sape yang tolong cek stok lagi..macam-macam la.

bile balik umah badan da penat..sudah nye die hanye sempat luang mase 5 minit bermesra manje dengan baby..lain nye die da pun lena di buai mimpi..pastu bile dapat cuti..time tu la nak balik kampung..balik kampung bukan dekat-dekat yo..nun di Dungun..tak pun balik Johor..drive 3 4 jam jugak..aleh nye cuti kami habis die tido je sebab da penat sangat..keje penat..cuti pun penat..

skang ni memang die penat sangat la tu sampai demam..tapi takde sape nak kesiankan and takde sape nak tolong gantikan die pun..

ni bukan la aku merungut ke ape..cume kesiankan die..tadi tengok muke penat die melangkah kuar nak pergi keje..selalu jugak aku pikir..sampai ke tua ke die nak kena penat camtu??sampai ke tua ke aku and anak-anak tak de mase dengan die..?

harap nye ade la sinar yang menanti..harapnye di murahkan rezeki untuk kami bertapak sendiri..moge damai di sini untuk mencari tenang dan berkat di sane nanti..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...