:: ^_^ ::

Monday, October 24, 2011

LOVE spelled backward is LOVE - 3

salam..

pergh da berkurun..dari belom meletop hingga la anak da nak masuk 6 bulan bu terasa nak sambung..hari tu da terase nak delete da entry cinta-cinta ni..tetibe de stalker pulak yang tak bape nak puas hati ngan entry tu..mungki die rase tak selesa sebab aku bahagia..entah..manusia..macam-macam yang jadi..

erm kat mane ye kite benti??..erm dekat masjid kan..ok..sambung balik..dari entry lepas

aku yang bertapa dalam toilet pun dengan gelabah nya kuar la..nak tak nak kena jumpe jugak..blind date gini memang boleh tekanan darah aku naik la..jantung macam da nak kuar da..sehabis boleh aku cube kontrol langkah ni..tangan aku erat dok genggam tangan Iera..adik aku..perut ni aku cube kempiskan..even mase tu aku ringan 10kg dari sekarang..tapi aku adalah gemok..so sekarang ni double gemoks la kan..

sampai je depan die..die boleh wat sardin je..sambil senyum kambing..kawan die si sombong 'Darul' tu dok asyik layan dvd dalam kete..

'Assalamualaikum'..die bagi salam..
'waalaikumusallam..da lame ke sampai'..
'lame tak lame la..da siap solat pun'..die jawab lagi..

mase ni aku langsung tak pandang die..cakap pun aku pandang ke depan..padahal die ade kat sisi aku..

pastu kitorang diam bisu kelu..tak tau nak kemane da..dalam otak aku ni aku dok bayang yang badan aku ni makin lame makin gemok depan die..hahahahaha..gile kentang..takde keyakinan diri langsung..last-last aku suggest gi minum..takkan nak dok tercegat depan masjid tu kan..since hari pun da malam..da lebih pukul 11:00 malam..aku and adik aku kompem-kompem la da makan..kenyang ting-ting lagi ni..makanye otak tak terpk pun nak cari tempat makan best..

yang ade dalam kepala otak aku ni..aku nka gi Sg.Long sebab aku nak makan cheese nan..memang rase bangang je bile ingat balik..punye la banyak tempat makan best..aleh-aleh aku ajak die makan mamak hujung dunia sane..memang ape-ape je la kan..

yang best nye aku da suh die pilih nak makan kat mane..tapi die tak mao..nak follow aku je..aku da la nebes..tetibe jadi kaku nak drive..hahaha..da die nak follow sangat kan..aku pun jalan la..aku ingat aku da lalu laluan exit dari masjid tu..rupenye aku gi lalu lorong parking..maka kami adalah pusing-pusing dalam area parking tu..

bengong !..die pulak boleh je dok ikut aku yang tersalah laluan tu..pastu siap gelak lagi tu..masuk jalan besar..aku tetibe lost..tetibe aku tak boleh nak ingat cemane jalan nak ke Sg.Long..hah..amek ko..aku ikut signboard..sejam kemudian bu sampai Sg.Long..

da la 1st time jumpe..aku pulak entah pape drive jauh-jauh ikut highway mane entah..pastu sampai pulak mamak stall tu penuh taik burung ok..tu belom cite lagi makanan tak sedap gile..

da sampai tu bu la kawan die si sombong tu kuar dengan muke sombong..dok kutuk aku..ye la..die ade gf area Kajang..and die tau je jalan nak ke Sg.Long..tapi pesal die tak guide kawan die tu..yang hang pi bodoh ikut kami tu awat nye kan..

tu la nak di jadikan citenye..moment memalukan tu sampai la skang ni jadi bahan untuk hubby kenakan aku..

ok bersambung lagi..

LOVE spelled backward is LOVE - 4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...