:: ^_^ ::

Monday, July 15, 2013

Menu Berbuka Ramadhan13 Day#2 : Cheesecake Biskut

Assalamualaikum..

 
Selamat pagi Isnin..
baru 3 jam sampai BSP..Alhamdulillah..rezeki tahun ni..
dapat berbuka dengan Ma and adik-adik untuk 3-5 Ramadhan..
sedih jugak mase nak gerak balik malam tadi..
tapi da terbabas cuti lama-lama da..
esok suami pun da start keje..

sebab tu la 2 3 hari ni blog sunyi tak de update pape..
sebab aku kat kampung..
and bila kat kampung tenet adalah terhad untuk online FB sahaja..
kekadang je la wechat and wassup..
nak bukak blog jauh la sekali..

gerak balik Dungun after berbuka Ramadhan day #2..
aku berbuka dengan segelas susu low fat and 2 keping biskut Jacobs sahaja..
suami pulak makan sebungkus nasi kukus tapaw dari bazar PKNS..

and Cheesecake Biskut ni je la 1 1 nye benda yang aku buat mase 2nd Ramadhan..
ni semua terpengaruh dari blog Cik Epal..
resepi pulak senang sap sap soi je..
cume tang bikut jagung Hup Seng tu aku ganti kan dengan biskut Hi Cal Jacobs..
and kurang kan sukatan susu pekat dari 1/2 tin kepada 2 sudu makan sahaja..
hasilnye meletop kebabom..
tu pun Alhamdulillah..rezeki aku nak makan benda manis..
after da disahkan dengan doc yang bacaan gula dalam darah aku cume 3.7mmol sahaja..

next entry la ye aku cerita checkup malam sebelom balik Dungun tu..
now nak layan Tanyalah Ustaz dulu kat TV9..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...